Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Złota Setka Pomorza i Kujaw. Firma S’OUVRE działa w branży marketingu społecznościowego. Jej model idealnie wpisuje się w trendy e-handlu

Anna Grochowina
Waldemar Smoliński, właściciel firmy S’OUVRE w Inowrocławiu podczas tegorocznej gali Złotej Setki Pomorza i Kujaw
Waldemar Smoliński, właściciel firmy S’OUVRE w Inowrocławiu podczas tegorocznej gali Złotej Setki Pomorza i Kujaw Fot. S'ouvre Inowrocław
Po raz kolejny firma S’OUVRE z Inowrocławia została Laureatem organizowanego przez Gazetę Pomorską plebiscytu „Złota Setka Pomorza i Kujaw”. Tym razem w kategorii Lider Nowych Mediów. To doskonała okazja, aby lepiej poznać profil jej działalności.

Zobacz wideo: 70 lat bydgoskich inżynierów. Jubileuszowa wystawa UTP

Inowrocławska firma S’OUVRE działa w branży marketingu społecznościowego i z każdym miesiącem staje się coraz bardziej rozpoznawalna w Europie za sprawą atrakcyjnych warunków kooperacji. - Z jednej strony jest to konkurencyjny plan marketingowy, który pozwala zarabiać naprawdę satysfakcjonujące wynagrodzenie. Z drugiej - dopracowane receptury produktów, które zachwycają Europejczyków wysoką jakością i sprawdzonymi właściwościami potwierdzonymi przez tysiące zadowolonych klientów - mówi Waldemar Smoliński, właściciel firmy S’OUVRE. Firma pochodząca z Inowrocławia ma na swoim koncie ma liczne nagrody, m.in. e-Gazele Biznesu, Fair Play, Laur Konsumenta czy Solidna Firma, które potwierdzają transparentność biznesu S’OUVRE. W tym roku przedsiębiorstwo zostało wyróżnione nagrodą „Złota Setka Pomorza i Kujaw” w kategorii Lider Nowych Mediów.

Kolejny kamień milowy w rozwoju inowrocławskiej firmy S’OUVRE

Historia S’OUVRE rozpoczęła się w 2016 roku. Podczas konferencji inaugurującej nowy projekt eksperci w dziedzinie kosmetologii i zdrowego stylu życia zaprezentowali premierowe kosmetyki, których składy zostały opracowane w oparciu o właściwości kolagenu naturalnego - białka tożsamego z kolagenem budującym ludzki organizm. Ich działanie wspiera holistyczna suplementacja przeznaczona dla osób w każdym wieku. Produkty sygnowane logo S’OUVRE przebojem weszły na polski rynek, z czasem Partnerzy współpracujący z firmą rozpropagowali bogatą ofertę firmy poza granicami kraju nad Wisłą. - Rosnące słupki sprzedaży stanowiły dla nas jasny sygnał, że warto otworzyć pierwsze zagraniczne oddziały - w Londynie i Mediolanie. I tak też się stało - dodaje Waldemar Smoliński.

Kilka dni temu firma S’OUVRE nadała z polskiego magazynu milionową paczkę. Przesyłkę osobiście dostarczył właściciel firmy, aby podkreślić znaczenie kolejnego już kamienia milowego w pięcioletniej historii przedsiębiorstwa.

S’OUVRE - wsparcie ze strony liderów, ekspertów i trenerów produktowych

Aby dołączyć do społeczności S’OUVRE, wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny dostępny na stronie firmy. Dzięki temu świeżo upieczony partner otrzymuje dostęp do sklepu internetowego oraz praktycznych materiałów edukacyjnych - webinarów, prezentacji i podcastów. - Przewaga S’OUVRE polega na nieograniczonym wsparciu ze strony liderów, ekspertów i trenerów produktowych. Nieustannie uczymy się od siebie, co prowadzi do osiągania kolejnych poziomów kierowniczych i dyrektorskich. Nie bez powodu hasło, które nam towarzyszy brzmi: True Me. Jego wydźwięk to zapowiedź współtworzenia społeczności, która pozwala Partnerom S’OUVRE odkryć ich prawdziwe oblicze - to biznesowe i prywatne - podkreśla Waldemar Smoliński.

S’OUVRE zgodnie z trendami. Coraz więcej zakupów w internecie

Model prezentowany przez firmę S’OUVRE idealnie wpisuje się w trendy obserwowane w branży e-handlu. Otóż sprzedaż w kosmetyków w internecie jest jednym z wiodących ze wszystkich kategorii produktowych, z czego wynika rosnące zainteresowanie produktów przeznaczonych do pielęgnacji. Według ostatniego badania GEMIUS i Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 73 proc. internautów robi zakupy online. Wynik ten jest lepszy od wyników poprzedniego badania aż o 11 p.p. Produkty wyprodukowane w Polsce cieszą się sławą z uwagi na wysokiej jakości komponenty wykorzystane do ich opracowania. Społeczna odpowiedzialność biznesu, personalizacja czy ekologia to dziś podstawowe kierunki rozwoju firmy. Łączenie sfery online i offline to kolejny wyróżnik S’OUVRE. Linki zakupowe czy szkolenia i konferencje online dają przewagę Parterom w dobie pracy zdalnej, co jednocześnie nie ogranicza ich wyłącznie do pracy z poziomu komputera. Spotkania biznesowe z menagerami salonów kosmetycznych i SPA są na stałe wpisane w harmonogram pracy Partnerów, którzy świetnie odnajdują się w sferze nowoczesnej kosmetologii.

To prawdziwy Lider Nowych Mediów!

Argumenty te potwierdzają, że S’OUVRE jest Liderem Nowych Mediów, ponieważ serce firmy stanowi nowoczesny sklep internetowy, który daje możliwość wykorzystania potencjału szkoleń online i mediów społecznościowych. Gratulujemy nagrody w plebiscycie „Złota Setka Pomorza i Kujaw” i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!

Trwa głosowanie...

Czy pijani kierowcy powinni mieć zabierane dożywotnio prawo jazdy?

Stop pijanym kierowcom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na inowroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto